X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
صفحه اصلی > درباره موسسه > ارکان موسسه 

forooshgah

isabk

motaleat

آخرین مطالب
يکشنبه 15 تير 1399
آغاز امتحانات پایانی نیم سال دوم رشته مطالعات سبک زندگی اسلامی
امتحانات پایانی رشته مطالعات سبک زندگی اسلامی در مرکز تخصصی سبک زندگی آل یاسین از شنبه 14 تیرماه آغاز و تا یکم مرداد ادامه دارد.
شنبه 14 تير 1399
دیدار و گفتگوی آیت‌الله شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی با ریاست مؤسسه آل یاسین
حجت‌الاسلام دکتر فعالی با پیشنهاد طراحی و اجرای مشترک طرح سبک زندگی پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) بر همکاری دو مجموعه با یکدیگر در قالب اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی تأکید ورزید.
دوشنبه 9 تير 1399
موافقت قطعی شورای گسترش حوزه های علیمه با فعالیت مرکز تخصصی آل یاسین
شورای گسترش حوزه های علیمه با تأسیس و فعالیت مرکز تخصصی آل یاسین موافقت قطعی کرد.
سه شنبه 5 تير 1399
نگارش کتاب "سبک زندگی امام جماعت در خانواده، جامعه و مسجد" به پایان رسید
به گزارش اداره روابط عمومی موسسه سبک‌ زندگی آل ‌یاسین؛ تالیف کتاب سبک زندگی امام جماعت در خانواده، جامعه و مسجد به اتمام رسید.
چهارشنبه 4 تير 1399
آخرین مهلت پذیرش رشته «مطالعات سبک زندگی اسلامی» سطح ۳ بدون آزمون کتبی ویژه طلاب- اطلاعیه تصویری
ثبت‌نام از داوطلبان پذیرش رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی سطح ۳ سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ مرکز تخصصی آل یاسین تمدید شد.


معاونت اداری و مالی

معاونت اداری و مالی

معاونت اداری و مالی

    همکاری با رئیس مؤسسه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی مؤسسه
    رسیدگی به هدفهای اجرایی مؤسسه و چگونگی گردش کارها و روش­های کار در واحدهای مختلف
    ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
    نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و حقوقی
    ارائه گزارش­های توجیهی لازم به رئیس مؤسسه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
    اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه
    نظارت، همکاری و اظهار نظر در تهیه و تنظیم بودجه سالیانه مؤسسه و پیشنهاد آن به مقامات و مراجع ذیربط
    تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات مؤسسه
    انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی مؤسسه طبق مقررات و ضوابط مربوط
    بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح
    همکاری با دیگر معاونت ها و واحدهای مستقل مؤسسه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی آن
    نظارت بر انجام امور نگهبانی و انتظامی مؤسسه با همکاری اداره حراست مؤسسه
    نظارت بر تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و همچنین تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
    برنامه­ ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی مؤسسه به منظور توسعه و گسترش فضاهای پژوهشی و آموزشی مورد نیاز
    برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکتهای مشاوره و پیمانکار برای طرحهای عمرانی
    بررسی صورت وضعیتها و موارد مالی طرحهای عمرانی
    اجرای طرحهای امانی و مورد نیاز مؤسسه
    برنامه ­ریزی و تأمین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی
    نظارت بر اجرای طرحهای ساختمانی و تأسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمانی واحدهای مختلف مؤسسه
    پیشنهاد بودجه­ های عمرانی مؤسسه برای تصویب در بودجه سالانه کشور
    انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
    انجام کلیه امور مالی مؤسسه طبق مقررات
    دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی مؤسسه
    تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
    رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوقی و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
    همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی مؤسسه
    نگهداری و تنظیم اسناد مالی
    رسیدگی به اسناد مالی مؤسسه از حیث تطابق مقررات و آیین­ نامه­ های مالی
    نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
    اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین ­نامه ­های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
    تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت
    تنظیم برنامه کار واحدها تابعه و کنترل و نظارت بر کار آنها
    انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج