X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:

 

آخرین مطالب
شنبه 20 مرداد 1397
تعامل دو مجموعه جهت توسعه پروژه سبک‌زندگی اسلامی
در دیدار مسئولین پژوهشکده سبک‌زندگی اسلامی با معاونت فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی قم راه­های تعامل دو مجموعه جهت توسعه پروژه سبک‌زندگی بحث و تبادل نظر شد.
شنبه 20 مرداد 1397
بیست و دومین نشست شورای علمی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد
بیست و دومین نشست شورای علمی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین با حضور اعضا، آقایان دکتر محمدتقی فعالی، دکتر سیدحسین شرف الدین، دکتر مسعود آذربایجانی و دکتر احمد حسین شریفی روز شنبه 6 مرداد 97 برگزار شد.
چهارشنبه 17 مرداد 1397
هشتمین شماره نشریه طعم زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک‌زندگی آل یاسین؛ هشتمین شماره نشریه طعم زندگی توسط این مؤسسه منتشر شد.
دوشنبه 25 تير 1397
کتاب سیره عملی حضرت زهرا(س)
کتاب سیره عملی حضرت زهرا(س) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و مؤسسه سبک زندگی آل یاسین تدوین می شود.
پنج شنبه 21 تير 1397
کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های زندگی و گام‌های موفقیت در زندگی مشترک
معاونت آموزش‌های کاربردی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مجموعه کارگاه‌های سبک زنگی اسلامی، مهارت­های زندگی و گام­های موفقیت در زندگی مشترک را برگزار کرد.

تعریف:

ادارهای است که در حیطهی امور برنامهریزی ونظارتی موسسه؛ به منظور تسهیل و تسریع نمودن امور، تحقق اهداف مرکز و ارتقای سطح کیفی و کمی برنامهها و ترسیم برنامههای استراتژیک نقش آفرینی مینماید.

اهداف:

1.     ارائه راهکارهایی کاربردی در جهت تقویت و تسریع برنامههای موسسه و ارتقاي كيفي و كمّي فعاليتها

2.     شناسایی و استفاده از قوتها و فرصتهاي موجود و مقابله با تهديدات و رفع ضعفهای موسسه و استاندارد سازي برنامهها، بودجهها و قوانین مرکز جهت افزایش بهرهبری

3.     نظم و انسجام بخشی به گزارش عملکردهای موسسه به منظور نمایش عملکردهای مثبت و قابل اعتنای مرکز در سطحی وسیع و ایجاد زمینههای رشد و بالندگی هر چه بیشتر آنها

4.     اعمال نظارت به منظور حسن انجام برنامهها و استفاده بهينه از منابع و امكانات

5.     تدوین برنامههای راهبردی و ترسیم آینده‏ای مطلوب به منظور هدفگزاری و تحقق چشمانداز

 

فعالیت های انجام شده:

1. تدوین چارت تشکیلاتی و سازمان نفرات موسسه.

2. تدوین آیین نامه های مورد نیاز.

3. تدوین شیوه نامه های مورد نیاز

4. عقد قراردادهای مورد نیاز.

5. ارزیابی عملکرد پرسنل و مدیران موسسه.

 

کارهای در دست اقدام:

1. تنطیم برنامه راهبردی موسسه

2. تنظیم سند چشم انداز موسسه