X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
پنج شنبه 26 اسفند 1395
گزارش فعالیت ها و دستاوردهای سال 1395
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ مراسم پایانی سال 1395 این مؤسسه، با سخنان حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی فعالی و با حضور کارکنان و همکاران، روز یکشنبه 22 اسفند 95 برگزار شد. در مراسم ویژه پایان سال، رئیس مؤسسه سبک زندگی گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای مؤسسه در بخش های مختلف در یک سال اخیر ارائه و خط مشی ها و برنامه های سال آینده را نیز اعلام کردند.
پنج شنبه 26 اسفند 1395
مراسم میهمانی پایان سال موسسه در سال 1395
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ مراسم میهمانی این مؤسسه در پایان سال 1395 روز دوشنبه 23 اسفندماه با حضور همکاران و کارکنان مؤسسه و خانواده ایشان برگزار شد.
شنبه 21 اسفند 1395
رانندگی در ایران، آسیب‌ها و راهکارها
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ کتاب «رانندگی در ایران، آسیب­ها و راهکارها» توسط این مؤسسه منتشر گردید.
شنبه 14 اسفند 1395
برگزاری جلسه هیئت امنای پژوهشکده سبک زندگی اسلامی
در نخستین جلسه هیئت امنای پژوهشکده سبک زندگی اسلامی، سیاست‌های کلی و راهبردهای اساسی پژوهشکده سبک زندگی اسلامی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
يکشنبه 8 اسفند 1395
فعالیت‌ها و دستاوردهای مؤسسه سبک زندگی آل یاسین تحسین برانگیز و اعجاب‌آور است
رئیس دپارتمان اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی دانشگاه بن آلمان و هیئت همراه در دیدار از مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، از نزدیک با اهداف، فعالیت‌ها و دستاوردهای این مؤسسه آشنا شدند.


اداره برنامه ریزی و ارزیابی
اداره برنامه ریزی و ارزیابی

  • جمع ­آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز در چارچوب مصوبات و تجزیه و تحلیل داده­ ها و دسته­ بندی اطلاعات مربوط به آن و ارائه گزارش به ریاست
  • ارزیابی ارتقاء کیفیت و کمیت فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجرایی و میزان کارائی برنامه­ ها و مقررات براساس عوامل و شاخص­های تعیین شده
  • جمع­ آوری و ارائه نظرات و پیشنهادهای لازم در جهت اصلاح و بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی و ارتقاء بهره ­وری در مؤسسه
  • ارزیابی کلیه فعالیتهای مؤسسه و تلاش در جهت انتخاب مناسب­ترین روش در مورد نقاط قوت و ضعف در مؤسسه
  • بررسی و تصویب طرحهای مربوط به نظارت و ارزیابی مؤسسه
  • بررسی وضعیت آموزشی، پژوهشی و رفاهی اعضای مؤسسه و یافتن شاخصها و عوامل تأثیرگذار بر کیفیت بهره­ وری
  • بررسی و ارزیابی مستمر کارکرد گروه های آموزشی، پژوهشی و واحدهای مرکزی و ارائه گزارش به ریاست مؤسسه
  • بررسی و ارزیابی مستمر کارکرد گروه های پژوهشی و واحدهای مرکزی و ارائه گزارش به ریاست مؤسسه
  • بررسی مشکلات و موانع رشد کیفی پژوهش در مؤسسه و ارائه طرحهای مناسب جهت بهبود و افزایش سطح کیفی پژوهشی مؤسسه
  • ارتباط با سایر مراکز پژوهشی معتبر داخل و خارج و کسب اطلاع از نحوه تلاشها و دستاوردهای نوین در زمینه برنامه ­ریزی، نظارت و ارزیابی و آموزش و استفاده بهینه از آن
  • برنامه­ ریزی و ارزیابی منظم فعالیتهای مدیران مرتبط با امور پژوهشی و آموزشی مؤسسه با هماهنگی و همکاری معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری مؤسسه
  • تهیه آیین ­نامه و دستورالعمل های لازم در زمینه مربوط
  • انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه مؤسسه
  • تهیه و تبیین افق و چشم­انداز مؤسسه
  • همکاری با مدیران و رؤسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه
  • جمع ­آوری بودجه ­های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ­ها و اعتبارات مورد پیشنهاد
  • تلفیق و تنظیم بودجه ­های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط­ مشی کلی مؤسسه
  • ابلاغ بودجه مصوب هر یک از واحدها (در صورت نیاز) و نظارت بر حسن اجرای آن از طریق مراقبت در نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هر یک از واحدها
  • دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی
  • ابلاغ بودجه مصوب به هر یک از واحدها و تخصیص اعتبارات مصوب در دوره ­های سه ماهه به واحدهای مؤسسه
  • نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجه­ای بر حسب فعالیت و برنامه­ های اجرائی مؤسسه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها
  • بررسی و مبادله موافقت نامه ­های مربوط به فعالیتهای جاری و عمرانی
  • تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در مؤسسه و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی در مدیریت مؤسسه
  • بررسی مداوم وظایف سازمانی مؤسسه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه مؤسسه
  • انجام بررسی­های سازمانی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز مؤسسه با همکاری مدیریت امور اداری و مالی
  • مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف مؤسسه
  • برنامه ­ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول اداری
  • تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و نیز تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه پژوهشگاه با همکاری واحدهای ذیربط
  • تهیه و تنظیم شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پستهای سازمانی مؤسسه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصویب توسط رئیس مؤسسه
  • بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آنها
  • مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیرآموزشی و اجرای برنامه­ های آموزشی برای کارکنان مزبور
  • مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه ­بندی مشاغل کارکنان
  • تشخیص و تعیین رشته شغلی پستهای سازمانی با توجه به طرحهای طبقه­ بندی مشاغل
  • شرکت فعال در شوراها، کمیته ­ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط
  • انجام کلیه امور محوله در زمینه نظارت و ارزیابی از طرف ریاست مؤسسه
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج