X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلی > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
سه شنبه 29 خرداد 1397
کتاب «سفر با خورشید» به ده زبان در حال ترجمه است
کتاب «سفر با خورشید؛ زندگی به سبک امام رضا(علیه السلام) » اثر دکتر محّمدتقی فعّالی به ده زبان در حال ترجمه می باشد.
دوشنبه 28 خرداد 1397
کتاب مبانی سبک زندگی اسلامی به چاپ سوم رسید
کتاب «مبانی سبک زندگی اسلامی» جدیدترین اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی فعالی در مدت پنج ماه به چاپ سوم رسید.
دوشنبه 28 خرداد 1397
ترجمه کتاب «سفر با کشتی نجات» به چهار زبان آغاز می شود
کتاب «سفر با کشتی نجات» با موضوع زندگی به سبک امام حسین(ع) اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی فعالی به چهار زبان انگلیسی، عربی، ترکی آذربایجانی و اردو، ترجمه می شود.
چهارشنبه 23 خرداد 1397
سلسله نشست های خانواده و سبک زندگی جهت پرسنل ناجا برگزار می شود
سلسله نشست های خانواده و سبک زندگی در مرکز آموزش عمار فرماندهی نیروی انتظامی استان قم در حال برگزاری می باشد.
يکشنبه 20 خرداد 1397
بازدید مدیران مجمع جهانی تقریب مذاهب از موسسه آل یاسین
در بازدید مدیر کل آموزش و پژوهش و مدیر انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از موسسه سبک زندگی آل یاسین، زمینة همکاری دو مجموعه مورد بحث و برسی قرار گرفت.


اداره برنامه ریزی و ارزیابی
اداره برنامه ریزی و ارزیابی

  • جمع ­آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز در چارچوب مصوبات و تجزیه و تحلیل داده­ ها و دسته­ بندی اطلاعات مربوط به آن و ارائه گزارش به ریاست
  • ارزیابی ارتقاء کیفیت و کمیت فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجرایی و میزان کارائی برنامه­ ها و مقررات براساس عوامل و شاخص­های تعیین شده
  • جمع­ آوری و ارائه نظرات و پیشنهادهای لازم در جهت اصلاح و بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی و ارتقاء بهره ­وری در مؤسسه
  • ارزیابی کلیه فعالیتهای مؤسسه و تلاش در جهت انتخاب مناسب­ترین روش در مورد نقاط قوت و ضعف در مؤسسه
  • بررسی و تصویب طرحهای مربوط به نظارت و ارزیابی مؤسسه
  • بررسی وضعیت آموزشی، پژوهشی و رفاهی اعضای مؤسسه و یافتن شاخصها و عوامل تأثیرگذار بر کیفیت بهره­ وری
  • بررسی و ارزیابی مستمر کارکرد گروه های آموزشی، پژوهشی و واحدهای مرکزی و ارائه گزارش به ریاست مؤسسه
  • بررسی و ارزیابی مستمر کارکرد گروه های پژوهشی و واحدهای مرکزی و ارائه گزارش به ریاست مؤسسه
  • بررسی مشکلات و موانع رشد کیفی پژوهش در مؤسسه و ارائه طرحهای مناسب جهت بهبود و افزایش سطح کیفی پژوهشی مؤسسه
  • ارتباط با سایر مراکز پژوهشی معتبر داخل و خارج و کسب اطلاع از نحوه تلاشها و دستاوردهای نوین در زمینه برنامه ­ریزی، نظارت و ارزیابی و آموزش و استفاده بهینه از آن
  • برنامه­ ریزی و ارزیابی منظم فعالیتهای مدیران مرتبط با امور پژوهشی و آموزشی مؤسسه با هماهنگی و همکاری معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری مؤسسه
  • تهیه آیین ­نامه و دستورالعمل های لازم در زمینه مربوط
  • انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه مؤسسه
  • تهیه و تبیین افق و چشم­انداز مؤسسه
  • همکاری با مدیران و رؤسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه
  • جمع ­آوری بودجه ­های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ­ها و اعتبارات مورد پیشنهاد
  • تلفیق و تنظیم بودجه ­های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط­ مشی کلی مؤسسه
  • ابلاغ بودجه مصوب هر یک از واحدها (در صورت نیاز) و نظارت بر حسن اجرای آن از طریق مراقبت در نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هر یک از واحدها
  • دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی
  • ابلاغ بودجه مصوب به هر یک از واحدها و تخصیص اعتبارات مصوب در دوره ­های سه ماهه به واحدهای مؤسسه
  • نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجه­ای بر حسب فعالیت و برنامه­ های اجرائی مؤسسه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها
  • بررسی و مبادله موافقت نامه ­های مربوط به فعالیتهای جاری و عمرانی
  • تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در مؤسسه و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی در مدیریت مؤسسه
  • بررسی مداوم وظایف سازمانی مؤسسه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه مؤسسه
  • انجام بررسی­های سازمانی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز مؤسسه با همکاری مدیریت امور اداری و مالی
  • مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف مؤسسه
  • برنامه ­ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول اداری
  • تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و نیز تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه پژوهشگاه با همکاری واحدهای ذیربط
  • تهیه و تنظیم شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پستهای سازمانی مؤسسه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصویب توسط رئیس مؤسسه
  • بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آنها
  • مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیرآموزشی و اجرای برنامه­ های آموزشی برای کارکنان مزبور
  • مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه ­بندی مشاغل کارکنان
  • تشخیص و تعیین رشته شغلی پستهای سازمانی با توجه به طرحهای طبقه­ بندی مشاغل
  • شرکت فعال در شوراها، کمیته ­ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط
  • انجام کلیه امور محوله در زمینه نظارت و ارزیابی از طرف ریاست مؤسسه
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج