X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
چهارشنبه 4 مرداد 1396
مسابقه راه زندگی 7
/upload/lifeway7s544.jpg
چهارشنبه 4 مرداد 1396
گزارش تفصیلی نشست مناسبات اسلام و ایران
براساس نسخه های قدیمی و افسانه‌ها و اساطیر چین باستان، تاریخ مدون چین به پیش از 2500 سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد.
سه شنبه 3 مرداد 1396
طرح نگارش کتابهای مهارتهای اخلاقی
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، طرح نگارش کتاب‌های مهارت‌های اخلاقی توسط این مؤسسه تدوین شد.
شنبه 31 تير 1396
کتاب سفر با خورشید
در این کتاب که به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر فعالی تالیف شده بخشی از احادیث ناب امام رضا(ع) در موضوعات مختلف سبک زندگی مورد تبیین و بررسی قرار گرفته است.
شنبه 24 تير 1396
نشست مناسبات اسلام و ایران
نشست مناسبات اسلام و ایران با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه چین‌هوای پکن روز پنج شنبه 22 تیرماه 96 در مؤسسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد.


معاونت اداری و مالی
معاونت اداری و مالی

  • همکاری با رئیس مؤسسه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی مؤسسه
  • رسیدگی به هدفهای اجرایی مؤسسه و چگونگی گردش کارها و روش­های کار در واحدهای مختلف
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و حقوقی
  • ارائه گزارش­های توجیهی لازم به رئیس مؤسسه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه
  • نظارت، همکاری و اظهار نظر در تهیه و تنظیم بودجه سالیانه مؤسسه و پیشنهاد آن به مقامات و مراجع ذیربط
  • تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات مؤسسه
  • انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی مؤسسه طبق مقررات و ضوابط مربوط
  • بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دیگر معاونت ها و واحدهای مستقل مؤسسه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی آن
  • نظارت بر انجام امور نگهبانی و انتظامی مؤسسه با همکاری اداره حراست مؤسسه
  • نظارت بر تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و همچنین تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
  • برنامه­ ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی مؤسسه به منظور توسعه و گسترش فضاهای پژوهشی و آموزشی مورد نیاز
  • برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکتهای مشاوره و پیمانکار برای طرحهای عمرانی
  • بررسی صورت وضعیتها و موارد مالی طرحهای عمرانی
  • اجرای طرحهای امانی و مورد نیاز مؤسسه
  • برنامه ­ریزی و تأمین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی
  • نظارت بر اجرای طرحهای ساختمانی و تأسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمانی واحدهای مختلف مؤسسه
  • پیشنهاد بودجه­ های عمرانی مؤسسه برای تصویب در بودجه سالانه کشور
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
  • انجام کلیه امور مالی مؤسسه طبق مقررات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی مؤسسه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوقی و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی مؤسسه
  • نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی مؤسسه از حیث تطابق مقررات و آیین­ نامه­ های مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین ­نامه ­های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
  • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت
  • تنظیم برنامه کار واحدها تابعه و کنترل و نظارت بر کار آنها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج