X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلی > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
«افزایش سن ازدواج»
کتاب «افزایش سن ازدواج» از مجموعه آسیب‌ها و راهکارها به همت موسسه سبک زندگی آل یاسین، منتشر شد.
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
کتاب «طلاق» از مجموعه آسیب‌ها و راهکارها
کتاب «طلاق» از مجموعه «آسیب‌‌ها و راهکارها» توسط موسسه سبک زندگی آل یاسین منتشر شد.
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
کارگاه آسیب شناسی روانی با نگرش بر منابع انسانی برگزار شد
کارگاه آسیب شناسی روانی با نگرش بر منابع انسانی به همت موسسه سبک زندگی آل یاسین و در استان مازندران برگزار شد
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
خویشتنداری راهگشاست
کتاب «خویشتنداری راهگشاست» از مجموعة «مهارت‌های اخلاقی» توسط این مؤسسه منتشر گردید.
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
امضا تفاهم‌نامه آموزش و پژوهشی میان مؤسسه و معاونت اجتماعی ناجای قم
در دیداری که روز دوشنبه اول اردیبهشت 1397 بین جناب سرهنگ حاجی‌زاده معاونت اجتماعی ناجای استان قم و جناب آقای دکتر فعالی رئیس مؤسسه سبک زندگی آل یاسین انجام شد، تفاهم‌نامه همکاری به امضاء رسید.


معاونت اداری و مالی
معاونت اداری و مالی

  • همکاری با رئیس مؤسسه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی مؤسسه
  • رسیدگی به هدفهای اجرایی مؤسسه و چگونگی گردش کارها و روش­های کار در واحدهای مختلف
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و حقوقی
  • ارائه گزارش­های توجیهی لازم به رئیس مؤسسه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه
  • نظارت، همکاری و اظهار نظر در تهیه و تنظیم بودجه سالیانه مؤسسه و پیشنهاد آن به مقامات و مراجع ذیربط
  • تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات مؤسسه
  • انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی مؤسسه طبق مقررات و ضوابط مربوط
  • بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دیگر معاونت ها و واحدهای مستقل مؤسسه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی آن
  • نظارت بر انجام امور نگهبانی و انتظامی مؤسسه با همکاری اداره حراست مؤسسه
  • نظارت بر تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و همچنین تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
  • برنامه­ ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی مؤسسه به منظور توسعه و گسترش فضاهای پژوهشی و آموزشی مورد نیاز
  • برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکتهای مشاوره و پیمانکار برای طرحهای عمرانی
  • بررسی صورت وضعیتها و موارد مالی طرحهای عمرانی
  • اجرای طرحهای امانی و مورد نیاز مؤسسه
  • برنامه ­ریزی و تأمین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی
  • نظارت بر اجرای طرحهای ساختمانی و تأسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمانی واحدهای مختلف مؤسسه
  • پیشنهاد بودجه­ های عمرانی مؤسسه برای تصویب در بودجه سالانه کشور
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
  • انجام کلیه امور مالی مؤسسه طبق مقررات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی مؤسسه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوقی و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی مؤسسه
  • نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی مؤسسه از حیث تطابق مقررات و آیین­ نامه­ های مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین ­نامه ­های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
  • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت
  • تنظیم برنامه کار واحدها تابعه و کنترل و نظارت بر کار آنها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج