X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
يکشنبه 1 اسفند 1395
سومین شماره پژوهشنامه سبک زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ سومین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «پژوهشنامه سبک زندگی» توسط این مؤسسه منتشر شد
يکشنبه 1 اسفند 1395
سومین شماره نشریه طعم زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ سومین شماره فصلنامه فرهنگی اجتماعی «طعم زندگی» توسط این مؤسسه منتشر شد.
چهارشنبه 20 بهمن 1395
مرکز تخصصی آموزشی سبک زندگی آل یاسین تأسیس می­ شود
با صدور موافقت اصولی از سوی شورای گسترش حوزه ­های علمیه، روند تأسیس مرکز تخصصی آموزشی آل یاسین در راستای شکل­ گیری رشته تخصصی سبک زندگی اسلامی آغاز گردید.
شنبه 16 بهمن 1395
دوره‌های فرهنگی سبک زندگی اسلامی
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ دوره اردویی فرهنگی سبک زندگی اسلامی با همکاری این مؤسسه و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
يکشنبه 10 بهمن 1395
انتخاب کتاب معرفت شناسی به عنوان اثر شایسته تحسین کتاب سال حوزه
به گزارش اداره روابط عمومی موسسه سبک زندگی آل یاسین، در هجدهمین همایش کتاب سال حوزه کتاب معرفت شناسی در قرآن به عنوان اثر شایسته تحسین انتخاب شد.


معاونت اداری و مالی
معاونت اداری و مالی

  • همکاری با رئیس مؤسسه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی مؤسسه
  • رسیدگی به هدفهای اجرایی مؤسسه و چگونگی گردش کارها و روش­های کار در واحدهای مختلف
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و حقوقی
  • ارائه گزارش­های توجیهی لازم به رئیس مؤسسه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه
  • نظارت، همکاری و اظهار نظر در تهیه و تنظیم بودجه سالیانه مؤسسه و پیشنهاد آن به مقامات و مراجع ذیربط
  • تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات مؤسسه
  • انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی مؤسسه طبق مقررات و ضوابط مربوط
  • بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دیگر معاونت ها و واحدهای مستقل مؤسسه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی آن
  • نظارت بر انجام امور نگهبانی و انتظامی مؤسسه با همکاری اداره حراست مؤسسه
  • نظارت بر تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و همچنین تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
  • برنامه­ ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی مؤسسه به منظور توسعه و گسترش فضاهای پژوهشی و آموزشی مورد نیاز
  • برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکتهای مشاوره و پیمانکار برای طرحهای عمرانی
  • بررسی صورت وضعیتها و موارد مالی طرحهای عمرانی
  • اجرای طرحهای امانی و مورد نیاز مؤسسه
  • برنامه ­ریزی و تأمین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی
  • نظارت بر اجرای طرحهای ساختمانی و تأسیساتی و همچنین تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمانی واحدهای مختلف مؤسسه
  • پیشنهاد بودجه­ های عمرانی مؤسسه برای تصویب در بودجه سالانه کشور
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
  • انجام کلیه امور مالی مؤسسه طبق مقررات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی مؤسسه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوقی و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی مؤسسه
  • نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی مؤسسه از حیث تطابق مقررات و آیین­ نامه­ های مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین ­نامه ­های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
  • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت
  • تنظیم برنامه کار واحدها تابعه و کنترل و نظارت بر کار آنها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج