X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
چهارشنبه 29 شهريور 1396
دفاع از رساله «الگوی مواجهه با مخالفان در سبک زندگی اسلامی»
سومین جلسه دفاع از پایان‌نامه‌های دانش‌پژوهان دوره تخصصی سبک زندگی اسلامی روز یکشنبه 26 شهریور 96 در مرکز تخصصی آل یاسین برگزار شد.
سه شنبه 28 شهريور 1396
از رساله «الگوی تغذیه سالم در سبک زندگی اسلامی با نگرش به طب اسلامی» دفاع شد
در دومین جلسه دفاع از پایان‌نامه‌های دوره تخصصی سبک زندگی اسلامی، رساله «الگوی تغذیه سالم در سبک زندگی اسلامی با نگرش به طب اسلامی» نوشته حجت الاسلام حسن روشن مورد بررسی و دفاع قرار گرفت.
يکشنبه 26 شهريور 1396
دیدار مدیران آموزش و پرورش تهران از مؤسسه سبک زندگی آل یاسین
در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش تهران از مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری و تعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
يکشنبه 26 شهريور 1396
شکل گیری همکاریهای علمی فرهنگی میان مؤسسه آل یاسین و دفتر تبلیغات اسلامی
در دیدار جمعی از مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، زمینه‌ها و راهکارهای تعامل و همکاری طرفین مورد بررسی قرار گرفت.
چهارشنبه 22 شهريور 1396
از رساله «الگوی تغذیه سالم در سبک زندگی اسلامی با نگرش به طب اسلامی» دفاع می­ شود
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، دومین جلسه دفاعیه رساله پایان دوره سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید و محققان برگزار خواهد شد.


معاونت تبلیغ
معاونت تبلیغ

  • پيشنهاد سياست هاي كلان و برنامه‌هاي بلندمدت و ميان‌مدت امور تبليغي به رئیس موسسه
  • سياست‌گذاري اجرايي، برنامه‌ريزي، هماهنگ‌سازي، نظارت و ارزيابي امور تبليغي و مبلغان در چارچوب سياستهاي كلان و مصوبات موسسه
  • طراحي، استقرار و بهسازي نظام جامع تبليغ
  • طراحي نظامهاي جذب، پذيرش، احراز صلاحيتهاي علمي و مهارتي، توانمندسازي، اعزام مبلغ به داخل و خارج از كشور و نظارت بر آن
  • برنامه‌ريزي و سامان‌دهي اعزام مبلغان
  • توسعه ارتباطات و ‌همكاري‌هاي موسسه با نهادهاي تبليغي در داخل و خارج كشور، جهت سامان‌دهي امر تبليغ
  • نظارت بر نحوه به‌كارگيري دانش‌آموختگان موسسه، در عرصه تبليغات ديني
  • برنامه‌ريزي براي ارتقاي سطح دانش، بينش و مهارت مبلغان از طريق آموزش هاي حضوري و غير حضوري
  • انجام ‌دادن مطالعات به منظور استفاده از دانش و فن‌آوري جديد در زمينه ارتباطات و تبليغ، توليد، ابداع و تدوين روشهاي نوين تبليغي
  • بهره‌گيري از رسانه‌ها و فن‌آوري‌هاي نوين در امر تبليغ در چارچوب سياستهاي مصوب موسسه
  • تدوين برنامه‌هاي مناسب جهت مقابله با شيوه‌هاي تبليغي بيگانگان و جريانهاي الحادي و انحرافي
  • رصد فعاليتهاي فرهنگي و ديني كشور، به منظور شناسايي آسيبها و پيگيري جهت اصلاح روند فعاليت آنان
  • ارزيابي وضعيت تبليغ ديني، به منظور شناخت آسيبهاي فرهنگي و ديني جامعه و برنامه‌ريزي جهت اصلاح آن
  • همكاري با نهادهاي مربوط براي سامان‌دهي نيروهاي غير روحاني فعال در عرصه تبليغ
  • ارائه پيشنهادها براي افزايش بهره‌وري از برنامه‌هاي فرهنگي سطح کشور مانند برنامه­ های مساجد
  • برنامه‌ريزي جهت تخصصي‌سازي امر تبليغ با توجه به تنوع مخاطبين و اقشار جامعه
  • همكاري با سازمانها و نهادهاي فرهنگی ـ آموزشي در زمينه نقد و تدوين كتب درسي ديني، در چارچوب ضوابط و مقررات
  • تشكيل و برگزاري جلسات شوراي تبليغ
  • تهيه، تدوين و بررسي قوانين، مقررات، آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي تبليغي موسسه  و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي و تكميلي
  • تهيه و تنظيم برنامه و بودجه سالانه و پيشنهاد به مدیریت برنامه یزی و ارزیابی
  • تهيه و تنظيم گزارش عملكرد به صورت دوره‌اي و موردي و ارائه به رئیس موسسه
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج