X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
يکشنبه 1 بهمن 1396
ششمین شماره فصلنامه طعم زندگی
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ ششمین شماره فصلنامه فرهنگی اجتماعی طعم زندگی توسط این مؤسسه منتشر شد.
شنبه 30 دی 1396
آغاز مسابقه حدیثی راه زندگی (9)
به گزارش اداره روابط عمومی موسسه سبک زندگی آل یاسین؛ نهمین مسابقه حدیثی «راه زندگی» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، آغاز شد
جمعه 29 دی 1396
مسابقه راه زندگی 9
/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=215
پنج شنبه 28 دی 1396
دوره راهنمایی و مشورت‌دهی با نگرش به منابع اسلامی
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ دوره راهنمایی و مشورت‌دهی با نگرش به منابع اسلامی توسط این مؤسسه در استان مازندران برگزار شد.
چهارشنبه 27 دی 1396
نشست «شناخت فرهنگ و اقتصاد ایران»
چهاردهمین نشست سالانه انجمن اصناف موسسه ین یوان دانشگاه پکن با عنوان «شناخت فرهنگ و اقتصاد ایران» با سخنرانی حجت الاسلام دکتر محمدتقی فعالی رئیس موسسه سبک زندگی آل یاسین روز سه شنبه 19 دی ماه 96برگزار شد.


معاونت تبلیغ
معاونت تبلیغ

  • پيشنهاد سياست هاي كلان و برنامه‌هاي بلندمدت و ميان‌مدت امور تبليغي به رئیس موسسه
  • سياست‌گذاري اجرايي، برنامه‌ريزي، هماهنگ‌سازي، نظارت و ارزيابي امور تبليغي و مبلغان در چارچوب سياستهاي كلان و مصوبات موسسه
  • طراحي، استقرار و بهسازي نظام جامع تبليغ
  • طراحي نظامهاي جذب، پذيرش، احراز صلاحيتهاي علمي و مهارتي، توانمندسازي، اعزام مبلغ به داخل و خارج از كشور و نظارت بر آن
  • برنامه‌ريزي و سامان‌دهي اعزام مبلغان
  • توسعه ارتباطات و ‌همكاري‌هاي موسسه با نهادهاي تبليغي در داخل و خارج كشور، جهت سامان‌دهي امر تبليغ
  • نظارت بر نحوه به‌كارگيري دانش‌آموختگان موسسه، در عرصه تبليغات ديني
  • برنامه‌ريزي براي ارتقاي سطح دانش، بينش و مهارت مبلغان از طريق آموزش هاي حضوري و غير حضوري
  • انجام ‌دادن مطالعات به منظور استفاده از دانش و فن‌آوري جديد در زمينه ارتباطات و تبليغ، توليد، ابداع و تدوين روشهاي نوين تبليغي
  • بهره‌گيري از رسانه‌ها و فن‌آوري‌هاي نوين در امر تبليغ در چارچوب سياستهاي مصوب موسسه
  • تدوين برنامه‌هاي مناسب جهت مقابله با شيوه‌هاي تبليغي بيگانگان و جريانهاي الحادي و انحرافي
  • رصد فعاليتهاي فرهنگي و ديني كشور، به منظور شناسايي آسيبها و پيگيري جهت اصلاح روند فعاليت آنان
  • ارزيابي وضعيت تبليغ ديني، به منظور شناخت آسيبهاي فرهنگي و ديني جامعه و برنامه‌ريزي جهت اصلاح آن
  • همكاري با نهادهاي مربوط براي سامان‌دهي نيروهاي غير روحاني فعال در عرصه تبليغ
  • ارائه پيشنهادها براي افزايش بهره‌وري از برنامه‌هاي فرهنگي سطح کشور مانند برنامه­ های مساجد
  • برنامه‌ريزي جهت تخصصي‌سازي امر تبليغ با توجه به تنوع مخاطبين و اقشار جامعه
  • همكاري با سازمانها و نهادهاي فرهنگی ـ آموزشي در زمينه نقد و تدوين كتب درسي ديني، در چارچوب ضوابط و مقررات
  • تشكيل و برگزاري جلسات شوراي تبليغ
  • تهيه، تدوين و بررسي قوانين، مقررات، آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي تبليغي موسسه  و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي و تكميلي
  • تهيه و تنظيم برنامه و بودجه سالانه و پيشنهاد به مدیریت برنامه یزی و ارزیابی
  • تهيه و تنظيم گزارش عملكرد به صورت دوره‌اي و موردي و ارائه به رئیس موسسه
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج