X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
صفحه اصلي > درباره موسسه > ارکان موسسه 

 

آخرین مطالب
يکشنبه 8 اسفند 1395
فعالیت‌ها و دستاوردهای مؤسسه سبک زندگی آل یاسین تحسین برانگیز و اعجاب‌آور است
رئیس دپارتمان اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی دانشگاه بن آلمان و هیئت همراه در دیدار از مؤسسه سبک زندگی آل یاسین، از نزدیک با اهداف، فعالیت‌ها و دستاوردهای این مؤسسه آشنا شدند.
چهارشنبه 4 اسفند 1395
هفدهمین شماره نشریه پایش سبک زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ هفدهمین شماره نشریه پایش سبک زندگی توسط این مؤسسه منتشر شد.
يکشنبه 1 اسفند 1395
سومین شماره پژوهشنامه سبک زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ سومین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «پژوهشنامه سبک زندگی» توسط این مؤسسه منتشر شد
يکشنبه 1 اسفند 1395
سومین شماره نشریه طعم زندگی منتشر شد
به گزارش اداره روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ سومین شماره فصلنامه فرهنگی اجتماعی «طعم زندگی» توسط این مؤسسه منتشر شد.
چهارشنبه 20 بهمن 1395
مرکز تخصصی آموزشی سبک زندگی آل یاسین تأسیس می­ شود
با صدور موافقت اصولی از سوی شورای گسترش حوزه ­های علمیه، روند تأسیس مرکز تخصصی آموزشی آل یاسین در راستای شکل­ گیری رشته تخصصی سبک زندگی اسلامی آغاز گردید.


معاونت تبلیغ
معاونت تبلیغ

  • پيشنهاد سياست هاي كلان و برنامه‌هاي بلندمدت و ميان‌مدت امور تبليغي به رئیس موسسه
  • سياست‌گذاري اجرايي، برنامه‌ريزي، هماهنگ‌سازي، نظارت و ارزيابي امور تبليغي و مبلغان در چارچوب سياستهاي كلان و مصوبات موسسه
  • طراحي، استقرار و بهسازي نظام جامع تبليغ
  • طراحي نظامهاي جذب، پذيرش، احراز صلاحيتهاي علمي و مهارتي، توانمندسازي، اعزام مبلغ به داخل و خارج از كشور و نظارت بر آن
  • برنامه‌ريزي و سامان‌دهي اعزام مبلغان
  • توسعه ارتباطات و ‌همكاري‌هاي موسسه با نهادهاي تبليغي در داخل و خارج كشور، جهت سامان‌دهي امر تبليغ
  • نظارت بر نحوه به‌كارگيري دانش‌آموختگان موسسه، در عرصه تبليغات ديني
  • برنامه‌ريزي براي ارتقاي سطح دانش، بينش و مهارت مبلغان از طريق آموزش هاي حضوري و غير حضوري
  • انجام ‌دادن مطالعات به منظور استفاده از دانش و فن‌آوري جديد در زمينه ارتباطات و تبليغ، توليد، ابداع و تدوين روشهاي نوين تبليغي
  • بهره‌گيري از رسانه‌ها و فن‌آوري‌هاي نوين در امر تبليغ در چارچوب سياستهاي مصوب موسسه
  • تدوين برنامه‌هاي مناسب جهت مقابله با شيوه‌هاي تبليغي بيگانگان و جريانهاي الحادي و انحرافي
  • رصد فعاليتهاي فرهنگي و ديني كشور، به منظور شناسايي آسيبها و پيگيري جهت اصلاح روند فعاليت آنان
  • ارزيابي وضعيت تبليغ ديني، به منظور شناخت آسيبهاي فرهنگي و ديني جامعه و برنامه‌ريزي جهت اصلاح آن
  • همكاري با نهادهاي مربوط براي سامان‌دهي نيروهاي غير روحاني فعال در عرصه تبليغ
  • ارائه پيشنهادها براي افزايش بهره‌وري از برنامه‌هاي فرهنگي سطح کشور مانند برنامه­ های مساجد
  • برنامه‌ريزي جهت تخصصي‌سازي امر تبليغ با توجه به تنوع مخاطبين و اقشار جامعه
  • همكاري با سازمانها و نهادهاي فرهنگی ـ آموزشي در زمينه نقد و تدوين كتب درسي ديني، در چارچوب ضوابط و مقررات
  • تشكيل و برگزاري جلسات شوراي تبليغ
  • تهيه، تدوين و بررسي قوانين، مقررات، آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي تبليغي موسسه  و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي و تكميلي
  • تهيه و تنظيم برنامه و بودجه سالانه و پيشنهاد به مدیریت برنامه یزی و ارزیابی
  • تهيه و تنظيم گزارش عملكرد به صورت دوره‌اي و موردي و ارائه به رئیس موسسه
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مافوق
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج