X
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
صفحه اصلی > مقالات 

forooshgah

isabk

motaleat

آخرین مطالب
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398
جلسه 101 از کلاس های زندگی معنوی
جلسه صد و یکم از کلاس های زندگی معنوی توسط دکتر محمد تقی فعالی در محل موسسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد.
دوشنبه 26 فروردين 1398
دیدار معاونت فرهنگی حوزه علمیه استان خراسان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی فعالی
حجت الاسلام و المسلمین مقامی معاونت فرهنگی حوزه علمیه استان خراسان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی فعالی در محل مؤسسه سبک زندگی آل یاسین دیدار و گفتگو کردند.
يکشنبه 18 فروردين 1398
مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی مهارت‌های زندگی و دوره تربیت مربی خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی
مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی مهارت های زندگی و دوره تربیت مربی خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی در محل مؤسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد.
يکشنبه 18 فروردين 1398
سخنرانی دکتر محمد تقی فعالی با موضوع مدیریت عمر و زمان
سخنرانی دکتر محمد تقی فعالی با موضوع مدیریت عمر و زمان در محل مؤسسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد.
شنبه 17 فروردين 1398
جلسه صدم از کلاس های زندگی معنوی
جلسه صدم از کلاس های زندگی معنوی توسط دکتر محمد تقی فعالی در محل موسسه سبک زندگی آل یاسین برگزار شد.
> مقالات > مقالات > اوقات فراغت
-
شاهزادة ایرانی
بازی‌های «شاهزاده ایرانی» نام یک مجموعه بازی است که اکثر جوانان حداقل با نام آن آشنا می‌باشند. ماجرای این بازی بین نسخه «شن‌های زمان» و «در قلمرو جنگجویان» اتفاق می‌افتد؛ یعنی پس از وقایع شهر آزاد. پدر شاهزاده، شارامان که پادشاه ایران بوده و مقر حکومتش در شهر بابل است، او را به شهر برادر بزرگش، مالک می‌فرستد تا طریقه حکمرانی را از وی یاد بگیرد
بیشتر...
-
آیین قاتل
شما به عنوان بازیکن در قالب شخصیت اصلی بازی به نام الطیر به معبد سلیمان می‌روید تا شیء جادویی (گوی عدن) را از دست شوالیه‌های معبد خارج کنید. این گوی که تمامی بازی بر اساس آن بنا شده است، نماد قدرت و حکومت است. این وسیله را جهت کنترل ذهن افراد می‌توان استفاده کرد؛ اما شرکت «صنایع آبسترگو» که بزرگ‌ترین شرکت رایانه‌ای دنیاست، او را به زمان جنگ‌های صلیبی فرستاده و از این وسیله، قصد سوء استفاده دارد.
بیشتر...
-
سام ماجراجو در پرسپولیس
هرچند شما در این بازی به پرسپولیس در ایران می‌آیید؛ اما اکثر نمادهایی که در طراحی این بازی به کار رفته، نماد‌های اسلامی یا نمادهای ایران باستان نیست. در این بازی وقتی شما با سربازان اهریمنی مبارزه می‌کنید، با غول‌های سبزرنگی مواجه می‌شوید که گوی‌هایی سبز رنگ به سمت شما شلیک می‌کنند؛ غول‌هایی شیطانی که بالای دیواره‌های منقش به نقوش اسلامی مستقر می‌شوند و به سمت شما شلیک می‌کنند
بیشتر...
-
اسلام‌ستیزی در بازی
بازی‌های رایانه‌ای، امروزه از محصولاتی که صرفاً جنبه سرگرمی دارند فاصله گرفته و به ابزاری در دست قدرت‌های رسانه‌ای تبدیل شده‌اند تا برای ترویج اهداف و اعتقادات خاص مورد استفاده قرار گیرند. در همین راستا بازی‌های زیادی با مضامین اعتقادی و مذهبی، بر اساس آموزه‌ها و داستان‌های موجود در کتب عهد جدید و قدیم ساخته و روانه بازار شده‌اند که در آن‌ها با دیدگاهی ویژه، به ارائه برداشتی خاص از عقاید سیاسی، فرهنگی و مذهبیِ گروه‌های مختلف پرداخته می‌شود.
بیشتر...
-
آسیب‌شناسی بازی‌های مجازی در سبک زندگی
بازی‌های مجازی با وجود ویژگی‌های مثبت و مطلوب، دارای پیامدها و آثار منفی بسیاری نیز هستند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: اعتیاد و وابستگی، خشونت، چاقی، ترویج فرهنگ شیطانی، ترویج قمار، تبلیغ فرهنگ غربی و برهنگی، ارائه الوهای منفی، القائات سیاسی و عقیدتی و ...
بیشتر...
-
ویژگی‌های بازی‌های رایانه‌ای
بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی در حال حاضر، ویژگی‌هایی دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: الف) سنجش عملکرد؛ ب) تعامل؛ ج) الگودهی؛ د) مشارکت‌های اجتماعی و هـ) آموزش.
بیشتر...
-
بازی‌های رایانه‌ای و سبک زندگی
بازی رایانه‌ای، نوعی سرگرمی تعاملی است که به وسیله یک دستگاه الکترونیکی مجهز به پردازش‌گر یا میکروکنترلر انجام می‌شود. بسیاری از بازی‌های یارانه ای به دلیل تولید تصویر متحرک با قابلیت نمایش روی صفحه تلویزیون یا نمایش‌گر رایانه، بازی ویدئویی نیز محسوب می‌شوند. سخت‌افزار بازی ممکن است از نوع کامپیوتر، کنسول بازی یا تلفن همراه باشد. بنابراین بازی‌های مجازی شامل بازی‌های ویدئویی و تلفن همراه نیز می‌شوند. درباره تقسیم‌بندی مضامین بازی‌های ویدئویی ـ رایانه‌ای، مقوله‌بندی‌های مختلفی ارائه شده است. در یک تقسیم‌بندی بسیار کلی، بازی‌های ویدئویی ـ رایانه‌ای، در سه مقوله معمایی/ بازی، ماجراجویانه/ نمایشی و چند بازیکنی/ رقابت‌آمیز قرار می‌گیرند.
بیشتر...
-
مراسم نیمه شعبان امسال؛ چرا و چگونه؟
در این نوشتار به آسیب شناسی تغییرات محسوس در برگزاری مراسم نیمه شعبان پرداختیم. عواملی چون مشکلات اقتصادی، وجود شبهات و عدم اقناع ذهنی، اوضاع بد جهان اسلام، افزایش آسیب‌های اجتماعی، برخوردهای اشتباه و تغییر سبک شادی‌های مذهبی را به عنوان گذاره¬های تاثیرگذار در این تغییرات نام بردیم.
بیشتر...
نگاهی به مسئله فرهنگ‌پذیری در میان کودکان
فروکاهیدن کودکی در میان انگاره‌های مجازی زندگی
در این مقاله به مسئله فرهنگ‌پذیری در میان کودکان از طریق رسانه پرداختیم. در طی فرایند جامعه‌پذیری، دورة کودکی فشرده‌ترین و مؤثرترین دورة یادگیری دینی است. با بررسی ساختار جامعه‌پذیری ارزشی و فرهنگی در کودکان نشان دادیم یکی از موانع اساسی پذیرش ارزش‌های فرهنگی در میان کودکان، عدم هماهنگی میان کارگزاران مختلف در جامعه خصوصا رسانه‌های تصویری است که در واقع به‌جای معنازایی، معنازدایی می‌کنند.
بیشتر...
 << صفحه قبلي   [1 2 3 ]   صفحه بعدی >>